Gezond caloriearm dieet

Kant en klare maaltijden

Vasthouden aan een gezond caloriearm dieet hoeft niet moeilijk te zijn, en caloriearme diëten hoeven ook niet saai te zijn. Gebruik de onderstaande suggesties om heerlijke, voedzame maaltijdplannen te maken voor uzelf en uw gezin. om dingen die vermeden moeten worden Steeds meer mensen beginnen de waarheid over diëten en caloriearme voedingsmiddelen te leren. permanent te minderen van 1.200 calorieën per dag tot minder dan 1.000. Gedurende een week, of totdat u uw calorieën tot de ondergrens hebt teruggebracht, verhoogt u geleidelijk uw inname van volle granen, fruit, groenten en vetarme zuivelproducten. Neem altijd mager vlees, gevogelte en vis, eieren, en gevogelte zonder vel, samen met al uw verse fruit. Probeer ten minste drie porties per dag te nemen. Beperk hoeveel zout u in uw voeding heeft. In Singapore krijgt minstens een op de drie volwassenen zout binnen, en velen eten meer dan 2000 milligram per dag – meer dan het dubbele van de normale aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

Steeds meer ouders geven hun kinderen thee en sappen met weinig cafeïne en zonder suiker, de presentaties van Johnsons, en salades voor schoolgaande kinderen, wat leidt tot meer melkconsumptie en minder voedselverspilling. Onderzoekers stellen vast dat zelfbereide, verse voedingsmiddelen veel doeltreffender helpen het gewicht onder controle te houden dan diepvries- of kant-en-klare producten. Begin met elke dag vijf porties vers fruit, groenten, volle granen, magere zuivelproducten en peulvruchten in uw dieet op te nemen. Neem slechts twee tot drie kant en klare maaltijden per dag. Doe elke dag moeite om uw keuzes in verschillende kleuren te bekijken. Dit helpt u om de verschillende kleuren te gebruiken voor een verscheidenheid van dingen.

Lees meer

Wijn

Wijnproeverij

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.